Четвер, 16.05.2024, 12:56
Вітаю Вас Гість | RSS

                      ЛІЦЕЙ № 18 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 233
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Дошка оголошень

Головна » Дошка оголошень » Різне

У категорії оголошень: 96
Показано оголошень: 81-96
Сторінки: « 1 2 3 4 5


Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Все для роботи методиста вчителя учня

Різне | Переглядів: 430 | Дата: 21.09.2015 | Коментарі (0)

logo.png

Різне | Переглядів: 337 | Дата: 27.08.2015 | Коментарі (0)

 

Всеукраїнська учнівська Інтернет-олімпіада
з інформаційних технологій

Шановні учні, вчителі, освітяни!

Київський національний університет імені Тараса Шевченка повідомляє про початок реєстрації на І Всеукраїнську учнівську Інтернет-олімпіаду з інформаційних технологій.


Всеукраїнська учнівська Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій проводиться на базі Київського національного університету імені Тараса Шевченка у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України №650 від 19 червня 2015 року.

Інтернет-олімпіада проводиться у відповідності до чинного Положення про Всеукраїнські учнівські Інтернет-олімпіади, згідно з яким передбачає два етапи – відбірковий (заочний) та фінальний. Організаційну підтримку обох етапів забезпечує офіційний ресурс змагання «itOLYMP», що знаходиться в мережі Інтернет за адресою http://it.upml.knu.ua/.

Змагання є правонаступником Дистанційного турніру з інформаційних технологій серед учнівської молоді, який два роки поспіль об’єднував тисячі учнів з усієї України довкола вирішення завдань підвищеної складності з офісних технологій.


Реєстрація учасників проводитиметься з 1 липня по 20 вересня 2015 року на офіційному ресурсі Інтернет-олімпіади. До участі в змаганні запрошуються учні 9-11 класів загальноосвітніх та професійно-технічних закладів України.

І тур І етапу проходитиме впродовж місяця з 17 серпня по 20 вересня 2015 року. Впродовж туру учасникам буде запропоновано завдання за табличним процесором та системою управління базами даних, які перевірятимуться автоматичними тестувальними системами. 27 вересня в онлайн-режимі відбудеться тестова частина туру, що охоплюватиме також знання текстового процесора та редактора презентацій. ІІ та ІІІ тури І етапу будуть проведені 11 жовтня та 8 листопада відповідно і перевірятимуться чл! енам� �� � журі Інтернет-олімпіади. Учасники цих турів будуть визначатися за результатами виконання завдань попередніх турів.

Учасники першого (відбіркового) етапу Олімпіади, які покажуть кращі результати, будуть запрошені до участі в другому (фінальному) етапі, що буде проведено в очній формі на базі Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Переможці фінального етапу відповідно до Положення за погодженням з Міністерством освіти і науки України можуть брати участь у IV етапі V Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій поза квотою регіонів.

Задачі турів та етапів Олімпіади розраховані на їх виконання в середовищі офісних додатків Microsoft Office (версії 2007 та пізніші) та LibreOffice (версії 4.4.3 та пізніші).

Надсилання робіт учасниками та постановка питань до авторів завдань здійснюються виключно за допомогою офіційного ресурсу Інтернет-олімпіади.

Повний графік проведення відбіркового етапу Інтернет-олімпіади, а також деяку додаткову інформацію наведено в листі департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України №2/2-14-1315-15 від 01.07.2015.

Також організаційний комітет надає додаткові презентаційні матеріали щодо проведення Інтернет-олімпіади та інтелектуальних змагань з інформаційних технологій вцілому, які можна завантажити тут.

З повагою,
організаційний комітет Інтернет-олімпіади

 

Різне | Переглядів: 374 | Дата: 28.07.2015 | Коментарі (0)

Шановні колеги!
Увага! Конкурс продовжено до 30 квітня!
Тепер саме від вас — учителів — залежить, за якими підручниками будуть навчатися учні 4 і 7 класів у 2015/16 навчальному році. До 30 квітня 2015 року ви повинні зробити свій вибір на сайті репозитарію ua.lokando.com згідно із процедурою, описаною нижче на цій сторінці (накази МОН України №381 від 31.03.2015, №1149 від 07.10.2014 р. та №1461 від 11.12.2014 р.). Форма замовлення доступна в репозитарії на індивідуальній сторінці школи до 30 квітня 2015 р.
Ми готові разом з вами розділити відповідальність за якість знань учнів, які навчатимуться за нашими підручниками, забезпечити школи відповідними навчально-методичними комплектами до кожного підручника (конспекти уроків, робочі зошити, дидактичні посібники, таблиці тощо), налагодити прямі контакти з авторами для методичної підтримки. До кожного підручника розроблено мультимедійні інтерактивні електронні додатки, якими ви вже зараз можете скористатися за поcиланням http://www.bohdan-digital.com/edu/та http://www.bohdan-digital.com/nmk/.
Замовивши друковане видання будь-якого підручника із поданого нижче переліку, ви безкоштовно отримаєте електронну версію підручника з інтерактивним додатком, конспекти уроків та робочий зошит.

переглядайте підручники на нашому сайті www.bohdan-books.com
Відбір підручників проводиться на сайті репозитарію ua.lokando.com
Послідовність дій вчителя:
1. Зайдіть на сайт репозитарію ua.lokando.com , використовуючи логін і пароль школи 2. Клацніть «Конкурс підручників» 3. Оберіть клас (4 або 7) 4. Оберіть предмет 5. Виберіть підручник, за яким будете навчатися (клацніть на підручник у поданому вижче списку) 6. На сторінці вашої школи в репозитарії директор здійснить замовлення вибраних вчителями підручників, заповнивши відповідну форму в електронному вигляді.
 
Різне | Переглядів: 454 | Дата: 23.04.2015 | Коментарі (0)

Нові підручники для 4 та 7 класів від видавництв за найнижчими цінами
і з необхідним методичним супроводом!

Освіта-Центр

Під час конкурсу підручників ви проголосували на репозитарії, обравши підручники, авторам і видавництвам яких ви довіряєте.

 
Баннер 1
 

 

Щоб спростити шлях підручника до вашої школи «Торговий дім «Освіта-центр» розробив та запровадив новий зручний веб-сайт:

http://www.osvita-center.com.ua

Тут ви маєте можливість ознайомитися з повним переліком підручників і навчально-методичних комплектів до них, а також дізнатися всі актуальні рекомендовані ціни видавництв, зручно та швидко придбати якісну навчально-методичну літературу за найнижчими цінами.

 

 

Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що: замовлення
на клас або паралель гарантує гнучку систему знижок,
а замовлення на суму понад 1 500,00 грн ми доставляємо
вам власним коштом.

 

Наші умови Вас приємно здивують!

 

 

Завжди раді бачити Вас на нашій сторінці!

Завітайте на http://www.osvita-center.com.ua

 

 

 

 

 

(099) 553-33-96
(098) 961-73-18
(067) 401-75-41
(044) 209-76-49
Ми в Соцмережах
Facebook
Вконтакте
Одноклассники
Різне | Переглядів: 451 | Дата: 23.04.2015 | Коментарі (0)

Навчальну програму з інформатики удосконалюватимуть

Навчальну програму з інформатики удосконалюватимуть

МОН України працюватиме над удосконаленням навчальної програми з iнформатики для 5–11-х класiв загальноосвiтнiх навчальних закладiв з метою збiльшення обсягу викладання основ алгоритмiзацiї та програмування. Це передбачено Планом заходів з підтримки розвитку індустрії програмної продукції на 2015 рік (далі — План), що затвердженорозпорядженням Кабінету Міністрів України від 8.04.2015 № 338-р.

Також відповідно до документа,  у червні 2015 року проводитиметься аналiз пiдготовки фахiвцiв за галузями знань «Системнi науки та кiбернетика», «Інформатика та обчислювальна технiка», «Автоматика та управлiння» вiдповiдно до державного замовлення та їх працевлаштування за спецiальностями.

За результатами проведеного аналiзу до Кабiнету Мiнiстрiв України будуть подані пропозицiї щодо удосконалення системи пiдготовки фахiвцiв для iндустрiї програмної продукцiї вiдповiдно до потреб роботодавцiв.

Окрім того, протягом 2015 року МОН України, Мiнекономрозвитку, Мiнрегiон, Державне агентство з питань електронного урядування, Адмiнiстрацiя Держспецзв’язку, Нацiональна академiя наук (за згодою) сприятимуть проведенню фундаментальних та прикладних наукових дослiджень у сферi iнформацiйних технологiй.

Різне | Переглядів: 862 | Дата: 20.04.2015 | Коментарі (0)

nk BOGDAN 2

Шановні колеги!

Тепер саме від вас — учителів залежить, за якими підручниками будуть вчитися учні 4 і 7 класів у 2015/16 навчальному році. До 20 березня 2015 року ви маєте обрати підручники за процедурою, описаною на сайті репозитарію ua.lokando.com та у цьому листі.
Ми готові разом з вами розділити відповідальність за якість знань учнів, які вчаться за нашими підручниками, забезпечити школу навчально-методичними комплектами до кожного підручника (конспекти уроків, робочі зошити, дидактичні посібники, таблиці тощо), налагодити прямі контакти з авторами для методичної підтримки. До кожного підручника розроблено мультимедійні інтерактивні електронні додатки, якими ви вже зараз можете скористатися за поcиланням:
bohdan-digital.com/edu/ та bohdan-digital.com/nmk/.
Замовивши підручники у паперовому вигляді, ви безкоштовно отримаєте захищену електронну інтерактивну версію підручника.

Відбір підручників проводиться на сайті репозитарію

ua.lokando.com

Послідовність дій вчителя:
1. Зайдіть на сайт репозитарію ua.lokando.com
2. Клацніть «Конкурс підручників»
3. Оберіть клас (4 або 7)
4. Оберіть предмет
5. Виберіть підручник, за яким будете навчатися (клацніть на підручник у поданому вище списку)
6. На сторінці вашої школи в репозитарії, використовуючи логін і пароль школи, директор здійснить замовлення вибраних вчителями підручників.

З повагою
Богдан Будний

Різне | Переглядів: 437 | Дата: 12.03.2015 | Коментарі (0)

Днями Міносвіти оприлюднило документ, ухвалення якого визначить ключові питання для української освіти в цілому на найближчі десять років

Концепція розвитку освіти України на період 2015 – 2025 років буде затверджена після публічного обговорення. Проте й на цьому етапі зрозуміло, які реформи воно має намір просувати. Крім того, більша частина нововведень повинна бути впроваджена в найближчі два роки.

Дошкільна освіта

1. Будуть впроваджені як централізовані форми навчання дітей від народження до шести років (в умовах навчального закладу), так і домашнє виховання. Щоправда, його доведеться забезпечити відповідною нормативно-правовою базою.

2. Уже з 2017 року в Україні повинні офіційно з’явитися дошкільні заклади сімейного типу (в тому числі й у житлових приміщеннях), а також корпоративні або відомчі дитячі садки. А вже існуючі центри розвитку дітей, робота яких досі не ліцензована, просто легалізують.

3. Держава посилить роботу із самими сім’ями, з’являться домашні візити з метою з’ясування дитячих потреб у навчанні.

4. Дітям із особливими потребами у Міносвіти пропонують створити систему раннього втручання з подальшим наданням інтегрованих послуг в умовах інклюзивної освіти.

5. Освітні програми для найменших стануть гнучкішими: збільшиться їх варіативність, а остаточний вибір програм чиновники від освіти хочуть нарешті покласти на самі дитсадки і батьків.

Середня освіта

1. Для школярів у профільного відомства погана новина – за партами їм доведеться провести вже 12 років. Як кажуть розробники концепції, це відповідає європейським стандартам, як і тривалість навчального року. Щоправда, в самій концепції не уточнено, на стандарти яких саме європейських країн посилаються чиновники від освіти, адже в різних державах навчання має різну тривалість.

2. Уже в 2017 році на старшу школу чекає перехід на профільне навчання.

3. З 2018 року буде запроваджена обов’язкова національна багаторівнева сертифікація випускників старшої школи та установ професійної освіти з іноземних мов і комп’ютерних компетенцій.

4. Загалом значення ЗНО тільки посилюватиметься: проходитимуть його не лише одинадцятикласники, а й школярі після закінчення молодшої та середньої школи. Зовнішнє незалежне оцінювання “дістане” навіть студентів: в МОН передбачають “активізацію досліджень у галузі тестології, психометрії, педагогічних вимірювань з метою розвитку технологій зовнішнього незалежного оцінювання для забезпечення його стабільно високої якості”.

5. Школі мають повернути лабораторну та практичну частини природничої підготовки (фізика, хімія, біологія, географія), обладнавши школи новітніми лабораторними комплексами та витратними матеріалами.

6. Також пропонується створити комплексну загальнодержавну програму громадянського виховання та системи ціннісного орієнтування (на рівні дошкільної та середньої освіти) і забезпечити моніторинг з метою недопущення поширення ксенофобії та інших видів нетерпимості. З цією метою з 2015 року в школи повернуть військово-спортивну та медичну підготовку, цивільну оборону та забезпечення безпеки життєдіяльності.

7. Пропонується, що школи стануть більш автономними: їм делегують право прийняття більшості рішень. Посаду директора хочуть зробити виборною – строком на п’ять років з підписанням контракту. Крім того, автори концепції пропонують законодавчо легалізувати сімейну та індивідуальну освіту.

8. З 2015 року здійснять перехід на систему відбору/замовлення підручників, навчальних посібників та інших навчальних засобів, що видаються коштом держбюджету, безпосередньо школами та скасують конкурси навчальної літератури.

9. Уже в 2017 році на старшу школу чекає перехід на профільне навчання, з 2018 року буде запроваджена обов’язкова національна багаторівнева сертифікація випускників старшої школи та установ професійної освіти з іноземних мов і комп’ютерних компетенцій

10. Початкова шестирічна школа функціонуватиме при будь-якій кількості учнів: базова – за наявності не менш ніж 100, старша – за наявності не менш ніж 200. Втім якщо забезпечити навчання дітей у іншій школі буде неможливо, кількісний чинник нехтуватимуть. Автори концепції пропонують змінити принципи фінансування малокомплектних шкіл шляхом ваучеризації шкільної освіти.

11. У містах з районним адміністративним поділом школи пропонується вивести з підпорядкування районних управлінь освіти вже у 2015 – 2016 роках. До 2017-го запропонували реорганізувати районні управління та відділи освіти у сервісні центри, залучити громадські, батьківські та наглядові ради до функцій контролю за дотриманням запланованого розвитку і надати їм повноваження для ініціювання відкликання керівництва.

Вища та профільна освіта

1. Перехід на триступеневу систему в найближчі два роки, трирічний бакалаврат, дворічну магістратуру і чотирирічну програму підготовки для отримання наукового ступеня.

2. Для вишів створять матеріально-технічні та організаційні умови для формування освітньо-наукових кластерів і нададуть їм широку фінансову й управлінську автономію.

3. Проте навчать думати і вчити по-новому самих викладачів. Причому в найближчі п’ять років. За цей час мають намір провести комплекс заходів, спрямованих на системне заохочення наукової та професійної активності викладачів, їхньої академічної мобільності, в тому числі міжнародної.

4. Розширюватимуть практики творчих відпусток та стажувань, а у вітчизняних вишах читатимуть лекції професори-іноземці. Причому до 2020 року вони повинні “засвітитися” в 15 відсотках освітніх програм, до 2025-го – в 30 відсотках.

5. У професійній освіті хочуть зробити два рівні: кваліфікований робітник і молодший спеціаліст (майстер, організатор виробництва). Останній на бажання отримає змогу інтегруватися зі ступенями вищої освіти.

6. Щоб і надалі не продукувати непотрібних фахівців, нарешті мають розробити регіональні програми розвитку професійної освіти за участі роботодавців, які спиратимуться на реальну потребу у фахівцях з урахуванням перспектив розвитку регіонів.

Реформи для вчителів

1. Але щоб усі ці освітні послуги можна було надавати ефективно і послідовно, вчителям повинні дати гідну зарплату. Зі звичною єдиною тарифною сіткою в Міносвіти мають намір розпрощатися, натомість викладачів вишів переведуть на контракт. Відповідно підвищаться й вимоги до них. МОН обіцяє всіляко стимулювати педагогів – запровадити надбавки за використання прогресивних методик і технологій навчання, надавати пільгові кредити на будівництво чи придбання житла, адресні компенсації для часткового покриття вартості оренди житла та інші бонуси.

2. Також демонополізують та урізноманітнять систему післядипломної педагогічної освіти, запровадять ваучер професійного розвитку вчителя, забезпечивши таким чином самостійний вибір місця підвищення кваліфікації.

3. Запропоновано змінити систему оплати праці вчителів та керівників шкіл шляхом відмови від поурочної оплати праці та перейти на оплату повного робочого дня, здійснити поетапний перехід до нової системи оплати праці вчителів, яка міститиме стимулювальну складову.

Різне | Переглядів: 471 | Дата: 17.11.2014 | Коментарі (0)

Суспільно-політична ситуація та події останніх місяців, окупація Російською Федерацією Криму, збройні акції російських терористів у східних регіонах України обумовили тему Першого уроку 2014/2015 навчального року – «Україна – єдина країна», про цей йдеться у листі МОН від 01.08.2014 № 1/9-388.

Метою Першого уроку є формування в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави.

Основний зміст Першого уроку має бути спрямований на утвердження єдності України, нероздільності її території та народу, що її населяє.

У листі наголошується на важливості акцентувати увагу дітей на тому, що Крим і Донбас – це Україна, що люди, які мешкають на цих територіях, – громадяни України.

Під час проведення Першого уроку вчитель має сприяти усвідомленню учнями спільності інтересів усіх громадян держави в розбудові України, необхідності інтелектуального, творчого та фізичного розвитку кожної особистості задля розквіту держави в цілому, формуванню міжнаціональної толерантності.

Детальніше про проведення першого уроку дивіться у листі МОН № 1/9-388 від 1 серпня 2014 року.

Різне | Переглядів: 391 | Дата: 02.08.2014 | Коментарі (0)

Графік

поетапного розміщення на сайті Міністерства освіти і науки України електронних версій збірників завдань для державної підсумкової атестації учнів 4-х, 9-х, 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з предметів інваріантної складової Типових навчальних планів





 

Назва видання

Дата оприлюднення

1

Збірники завдань для державної підсумкової атестації з мов та інтегрованого курсу «Література (національної меншини та світова)» для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин

24.03.2014

2

Збірники завдань для державної підсумкової атестації учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

25.03.2014

3

Збірники завдань для державної підсумкової атестації учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

26-27.03.2014

4

Збірники завдань для державної підсумкової атестації учнів 9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

28.03.2014




 

Різне | Переглядів: 405 | Дата: 02.04.2014 | Коментарі (0)

Електронні збірники завдань державної підсумкової атестації учнів 4-х, 9-х та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/14 навчальному році
http://osvita.ua/school/40525/
 

Різне | Переглядів: 346 | Дата: 02.04.2014 | Коментарі (0)

12 березня, у Львові 515 учнів флешмобом відзначили 200-річчя з дня народження Тараса Шевченка. Ставши по різні боки пл. Ринок, вони утворили слова «Шевченко», «200», «Львів».
Різне | Переглядів: 343 | Дата: 13.03.2014 | Коментарі (0)

На виконання наказу Департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації від 09.01.2014 №03-11/3 «Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників області у січні-липні 2014 року»  на базі ЛОІППО організовується навчання на 36-годинному очно-дистанційному курсі «Використання Google-сервісів у методичній роботі вчителя» (автор – Носкова М.В.). 
         В процесі навчання слухачі очно-дистанційного курсу ознайомляться із особливостями сервісів Web 2.0. та їх педагогічними можливостями, створять та налаштують власну електронну скриньку на Gmail, навчаться працювати із сервісами Google Drive (мережевий офіс), Google Calendar (мережевий органайзер), Google+ (соціальна мережа), Panoramio та Picasa (сервіси обробки та збереження графічних файлів), Google Maps (геосервіс), Blogger (створення власного блогу), Google Sites (створення власного сайту), а також дізнаються про можливості використання даних сервісів у навчально-виховному процесі та створять власну колекцію педагогічних продуктів із використанням освоєних сервісів.
         Структура курсу: настановне заняття (очно на базі ЛОІППО) – 8 год., дистанційний етап – 3, 5 – 4 тижні, підсумкове заняття (очно на базі ЛОІППО) – 8 год.
Після успішного завершення навчання слухачам курсів підвищення кваліфікації зараховується модуль «Використання ІКТ у навчальному процесі» та видається сертифікат.
Заплановано навчання 5 груп у наступні терміни:

-       11 березня – 4 квітня 2014 року;

-       25 березня – 24 квітня 2014 року;

-       15 квітня – 14 травня 2014 року;

-       6 травня – 3 червня 2014 року;

-       19 травня – 12 червня 2014 року.

Також навчання планується продовжити восени 2014 року.
Для успішного навчання на очно-дистанційному курсі «Використання Google-сервісів у методичній роботі вчителя» необхідно:
-       мати достатній рівень володіння комп’ютером;
-       мати досвід користування Інтернетом;
-       впродовж дистанційного етапу навчання:
o    мати доступ до Інтернету із достатньою швидкістю;
o   мати можливість щоденно працювати в on-line режимі 2-3 години.

Записатись на навчання можна за адресою: http://tinyurl.com/pq2wt9h Запис відкрито до 6 березня 2014 року. За результатами запису будуть сформовані навчальні групи та надіслані виклики на навчання окремим листом ЛОІППО.

Директор                               Р. Шиян
Різне | Переглядів: 825 | Дата: 07.03.2014 | Коментарі (0)

Шановні вчителі!


У рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК» Ви можете протягом 5-ти днів отримати сертифікат про публікацію Вашого матеріалу у всеукраїнському науково-методичному журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід».
Також у рамках Форуму учителями та навчальними закладами можуть бути отримані спеціальні дипломи за розповсюдження педагогічного досвіду.
Будемо раді бачити Вас серед активних учасників Форуму. Детальні умови

проведення Форуму дивіться за посиланням http://osvita.ua/publishing/urok/



З повагою, головний редактор журналу «Відкритий урок» та сайту Освіта.ua Олег Іванов
Адреса для листування: 02140, м. Київ, вул. Бориса Гмирі 6, оф. 219
Адреса для e-mail: forum@osvita.ua

Різне | Переглядів: 364 | Дата: 07.03.2014 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

банер

Фонд

Громадське обгоорення банер 200х70 little

mspu.png
baner_iitzo.gif
dinzu.png
testportal22.jpg

удцпо

osvita1.jpg

loda

педпреса

pto.jpg

banner for ODA 2

MediaHandler.ashx

lonpb1.jpg

Banner Pedrada 160 63


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz