Підсумки методичної роботи з педагогічними працівниками школи у 2013-2014 навчальному році
Методична робота – це заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового та загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їхньої професійної компетентності та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Методична робота у школі була організована відповідно до наступної структури:
- робота методичної ради школи;
- методичні об'єднання вчителів – предметників та класних керівників;
- проведення шкільних предметних тижнів;
- організація методичних заходів для педпрацівників школи та району
(на базі школи);
- участь учителів у методичних заходах та конкурсах району, міста,
області;
- робота районних і шкільних творчих груп та окремих педагогів з
розробки методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
- організація проходження комп’ютерних курсів;
- планування курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників та їх атестації;
- наставництво, робота з молодими та новоприбулими вчителями школи;
- робота з обдарованими і здібними дітьми та дітьми з низьким рівнем
успішності.
Для координації методичної роботи в навчальному закладі продовжує роботу методична рада школи. Члени методичної ради обговорюють завдання методичної служби, розробляють перспективне планування в галузі організації науково-методичної роботи, погоджують плани шкільних методичних об’єднань учителів - предметників, розробляють орієнтовний зміст проведення предметних тижнів, обговорюють пропозиції щодо впровадження нових форм, методів та інновацій у систему методичної роботи.
Значний внесок у вирішення науково-методичної проблеми школи «Через розвиток дитини – до знань», у виявленні творчого потенціалу вчителів школи, поширенні передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій, у роботі з обдарованими учнями зробили методичні об’єднання вчителів школи. Це реалізовувалось через такі форми і напрямки роботи методоб’єднань, як проведення шкільних методичних заходів, семінарів, конкурсів творчих робіт та стінгазет, вікторин, вечорів, відкритих уроків, взаємовідвідування уроків та позакласних заходів, підготовку учнів та вчителів до участі у різного виду позашкільних конкурсах.
Відповідно до наказу «Про організацію методичної роботи з педпрацівниками школи у 2013-2014 н.р.» у нашому закладі протягом навчального року працювало 11 методичних об’єднань учителів: 9 предметних методоб’єднань та 2 – класних керівників 5-8-х і 9-11-х класів.
З метою активізації методичної роботи, розвитку творчої діяльності, професійної майстерності й компетентності педагогічних працівників, пропагування передового педагогічного досвіду, ефективного впровадження сучасних педагогічних технологій у навчальний процес, упродовж 2013-2014 н.р. проведено 11 предметних тижнів. Кожний тиждень відбувався у визначений термін та фіксувався наказами про проведення та про підсумки проведення заходу.
Повний матеріал підсумків можна викачати з даного сервера посилання в горі документу
|